Thursday, December 17, 2009

Oh God, I need Oxygen!

"Sorry Sir, I can't be polite. I just can't resist it!" (turn my head to the other side, closing my nose with my jacket & yes, I'm hardly to breathe. T__T )
Argh! I just can't understand it. There's a thing so called the DEODORANT, and yet people don't want to use it?! HELLO?? There's an unpleasant smell (Okay, I'm trying to be polite here. so please.) coming out from your body. And to be more specific, your ARMPIT! a.k.a ketiak. Sigh!

Today, I was on the bus ( off to Sibu). At first, it was a relieved. There's no one sitting next to me. So, I'm happy with it. Well, you know, get to conquer the two sits by my own. :)


as the bus stopped at Serian station, there was a guy, middle-aged man, walked into the bus. And I was, "please don't let this guy sit next to me. PLEASE~~~~~" Sadly, he took the sit next to me and sat there. Darn. And then, the worse thing happened, the B.O!!! (Body Order- the unpleasant smell produced by body) T_T Only God knows how and what I felt. Sigh!

Saturday, December 12, 2009

Dirty little secret

I miss him.
I only get to hold his hand when ppl weren't lookin'.

Wednesday, December 9, 2009


I checked my result just now and I was like, "Whoa!"


Thank u, God.
For hearing my prayers.
I love you.

Tuesday, December 8, 2009


ItalicI want ur bad romance.
--Lady Gaga, Bad Romance--
This song is totally awesome & it can't get off my mind! hee~

Oh ya! I changed my layout again. Hope u peeps love it. ;)
btw, I heard the result are out today. But f***k anjung!! The site cannot be accessed. I bet all the Unimas students are mad. Haha. so...
sabar la ek

Oh anjung, tolong la boh polah hal.
aku mok tengok result aku.
pls..... ;(

Sunday, December 6, 2009

Blogging mode is totally off!

Oh yeah!
I'm not in the mood for blogging. Well, there's nothing interesting to talk/post about. Hmm, mun ada pun, xda mood nak post. hee~ Recently, really busy with my Final Year Project, which means I have to go to the lab almost everyday. Sigh! I can't wait it to be over! 1 more sem to go! huhu~

Wednesday, November 18, 2009


I'm Lovin' my new layout!


I finished my final exams for this sem. yayyy!!!


I am worried sick! I'm not confident with my 2 papers---Pesticide Science & Experimental Design. I might got F!! I mean, Super F!! Darn~
Whateva~ For now, I need to concentrate with my holidays! Can't wait to meet him, family and besties!! huuhu~~ (tho I only have my holiday for 1 week ++, I will, I MUST enjoy habis2an! ahakz! )

So, LIMBANG, here I come.
Like people always said, there's no place like HOME! ;))

Friday, November 13, 2009


I hate Pesticide Science!
I hate it so much!
I hate it more than I hate frog!(ok, I just simply said frog, can't think any thing that I hate)
I think I'm goin' to fail this paper. T____T

Dear God,
Pls let me pass this exam. I beg you O Lord!
I don't want to extend!

Oh, LORD...

Right now,
at this very moment,
all I need is a...



Thursday, November 12, 2009

Exam sickness!

Exam week totally drives me crazy. I bet it goes the same for those who's taking exam too! kan3? heh! When I'm so stressed in memorising my note, I went crazy. Here goes,

Action #1:

I'm too tired and sleepy to go on with my notes. @_@
So, I asked my pet turtle, Gucci to replace me. Lol!

Action #2:

Hahahahhahaha! One of my good friend, Myma post one of her pic in FB and she did something like this. Then, the person that have been tagged in her pic have to the same act. So, i thought, why not and walahh! my super stupid pic with a pen stucked
between my nose and lips (lekat untuk sementara jak arr, not permanently stucked! ngee~)

Action #3:

Yes! It's hurt.
Actually, I already got this piercing during matrix, but I took it off for 1 year ++ already.
BUT then, I was annoyed by the itchiness (because it clogged, i think) and so I took one of my earing and.......hmm, you know what happen after u saw the pic above,kan? hehe.
So, that's all for my crazy behaviour (for now). Hehh.

Well, go on with other stuffs. Hmm, studying makes me to think a lot (in other word, DREAMING). And that's when I'm starting to think and miss lotsa things. Hmmp, when comes to missing issues, recently I really miss the moments that I've spent in SPF during my Industrial traning!!

The 4 of us from Unimas

With UPM Serdang friends (excluding Wes), from L to R: Gerald, Wes, Jency, YB & Joey

Sarah from UPMKB. I miss to hear her singing. ;(

spending our precious moments at Kamijan waterfall

My besties during L.I. Oh, I miss them! ; (

ok, that's all for now.!
2 down, 3 to go.

Tuesday, November 10, 2009


Oh, Arlene, you only got few hours left. Your next paper is 9am tomorrow morning.
*slap!slap!on the face*

Dear God, Help me, please.
Enlighten my mind and help me to think clearly.

Monday, November 2, 2009


Yap! Final exam is coming soon.
So, got no time to post anything here.
Anyway, good luck & all the best to all my friends.
Do well in ur papers! Gambateh! ^_^

p.s: if u peeps got dean list for this sem, don't forget to...

Sunday, October 25, 2009


Its so sad when you and your loved one are far apart from each other.
It's so sad when you only get to see him/her only through the pictures.
It's so sad when you only get to talk with him/her only through the phone.
It's so sad when you needed him/her the most, but he/she weren't there for you, not because he/she doesn't want,
but because of the distances.

Yup, he's the one who i missed the most! ;'(

Oh! I hate long distances relationship! Darn~
Sorry peeps, I'm emo. Again.

Friday, October 23, 2009


I'm bored.

Feel like to suicide and die. Sigh!
How I wish I can be like Claire Bennet from Heroes.
She's an evolved human with the ability to rapidly heal from any injury. Cool!
if ( if la...) I have her ability,
I would just jump down from this Allamanda apartment (3rd floor),
yet at the end I still can recover back. ;)
angan2 jak pun, boring glk tok! ngee~

Wednesday, October 21, 2009

What if,

We're not meant for each other?


Monday, October 19, 2009

I'm screwed!

Today, I have my "Experimental design" test. I sucked! Darn. All the questions are f****** hard! & the time (1 and a half hour only) is not enough, which there are 20 objective questions and 4 structures which have sub-questions! (cgek solan, pelu setengah jam molah, gla ka apa!)

Dr. I : Ok, habis masa. Semua org hantar.
Everyone : " Dr, lom siap gik tok..objektif pun lom jwb gik."

Pheww.. At that time, I felt a bit relieved, cause I'm not alone! The others also are having the same situation. Haha! But I totally screwed my paper just now! Arghhh....

How I wish I can send my paper and write like this;

Hehe... Cute aite? It's a good tip what. Who knows it might work for you to get extra marks. Haha! (ada lecturer ku terbebek nangga paper ku mun ku tulis camya, haha)

Sunday, October 18, 2009


I don't messed up with people's life, so please....

Don't suddenly comes out from nowhere & interrupt my life!

p/s: I don't talk crap bout other ppl's race nor religion..coz I still have some respect on them (Oh, well, bak kata Perdana Menteri kita, 1 Malaysia!!) & FYI I'm not a dayak. ;)

Saturday, October 17, 2009

Happy Deepavali!

To all Indians,
HAPPY DEEPAVALI to you all...;)

Today, I went to my Indian friend's house, Mohan. It was my first time to go/see/ngabang to Deepavali celebration. ngee~

Mohan ( hensem kan?? huhu~)

The food. (meruku ya sedap aihh...)

Mohan & Cai Foon

Melda & Marcie

Ancai, nana...

???!! What's up??? ( gamboh naa juak....)

laaa....nangga aunty mohan polah 'tose' duhal... ^_^

The curry were superb! nyumm~

Woot! sempat gik~ lol

Camtok la rupa 'tose' ya tek..sedap makan ngn kari ya tek..huhu

Ancai: iskh..sedap aih kari tok?
Pat: Aok la..sedap..boh mkn byk cai...x cukup k aku klak...

Ok, the dialog is a LIE! haha...(ancai, pat, boh manas~)

Meda n nana

Kami semua..^_^

Best! Best! hehe.. asal pat makan free & sedap nang best ba....huhu...Then, after visiting at Mohan' house, the 5 of us (Ancai, Cai foon, Meda, Nana & me) went to MJC (not far from there). We go......


p/s: I bought a "boyfriend tshirt" for myself! ( tok nana n ancai mpun pasal la, suh bli jak..hmmphh) I really LIKE the pattern and the colour (checkers & green in colour)! ;)

the sad thing is,

pokai dah tok....T_T

Anyway, once again, Happy Deepavali from me,

Thursday, October 15, 2009


Hugo died!


Bad news!!!!

(for me, not you! T_T )

I won't be back for this coming hols!! darn~ T_T



I'll be home for Christmas! yeah~

dear <3,
please wait for me..
I try my best to go back a.s.a.p!
miss u so bad..;(

Tuesday, October 13, 2009

All I need is...

Relaxing at the beach under the coconut tree... ( dgn angin nok sepoi2.. ^_^ )

Or... laying down like this ( "hot" la rasa tek? Haha)

Perhaps, go to the SPA like this, also okay bahh....

Huhu! And this would be delightful..


Semua ini hanya lah angan2/mimpi/impian/(sila nyatakan sendiri) semata2....

Monday, October 12, 2009


Hell to the Ooo!
Guess what? I bought new pets last saturday (at Satok Sunday Market, Kuching) !! Hehe..
I kindly named them... (cewahh, "kindly" gik ya, haha!)

Hugo & Gucci! ;))

(cute kan, kan, KAN??! msti pdh cute!! hee)

Oh ya! I differentiate both of them by their colours. Hugo is more greenish while Gucci is yellowish. But I don't know their gender tho. (hentam la, laki ka, mpuan ka, lantak ko cya. Asal ku ada kura2. Haha!) So, for now, I hope both of them sik mati! ngee~

Friday, October 9, 2009

Lips are sealed,


My brain is pretty much jammed. (-_-)

Dearest dear,
I need you (so much).
Oh, how I wish I can teleport-ing! Sigh!

Thursday, October 8, 2009

Stressed out!

Nothin' much to say. "Stress" is the word for today. Sigh.

I miss u dear..
I really need you right now..
Oh! Can't wait for November to come..

Wednesday, October 7, 2009


Today I'm not in a good mood! WTF!! @$@%^&*)$!!

Ko ingat ko sapa? eksen naa! meluat aku! Confirm pat "A" la klak???
As for lecturers, cikgu, tutor & sewaktu dgnnya, tolong lah ,(betol2 mintak tolong tok, dr hujung rmbt smpe hjg kaki), pls la jgn bias dgn ank murid!! kesian kan la mereka.

Tuesday, October 6, 2009

I'm lovin' it!

Peeps! I bought this only for RM10! Yes, i repeat, RM10 sahaja.Haha.
It look a bit old already, but it's new and most importantly, it still in a good condition tho. hehe.

Monday, October 5, 2009

Here goes,

Venue: Grand Continental Hotel, Kuching

Well said. Yup. Yup. Yup. Yesterday was my course dinner, which it must, should, have to, ought to be held once a year. Sort of tradition for us, the students and lecturers of Plant Science. And this will be my last dinner. (huhuhu, xplu mok gago sal hal tok gk, hikhik).

Emilda (macam artist yuhh~) What i want to say is, she's damn so beautiful that night.

Amen yg kiut~ (setakat tok ada 4 org suka gamba tok, d FB. tehee~)

With CT Rahmah.

Bollywood + Org Ulu + Western = tok la jd nya


Pretty Siaw Hua

Sweet Ruoh Cheng

Beautiful girls~

Bidayuh girl


Some "girl actions" in a place called TOILET! ahakz

isk. isk. isk.

Ancai. (tukang nyanyi that nite, hee)

With one of the most sporting lecturer, Prof Zin. ( He & Ancai sang(karaoke) the Raya song!)

Hot Couple! Both are my lecturers. LOL~

That were some of the food that have been served. Not really nyaman, but boleh kenyang la juak mkn suma ya. LOL!

Last but not least, the KING & QUEEN OF THE NIGHT.

Cute couple! Haha~

Hmm. Those were some of the pics that I took last night. cukup la kan? mls mok upload byk2. hehe.
Oh ya! Almost forgot, last night was super sucked! Just before I (and Amen, ct n syafa) off to the hotel, it was raining (heavily)! Darn~ (buang karan jak mek org make up kck2, percuma hancur kna hujan ya. T_T ) Anyway, we managed to touch up back our make up! hehe.

K la, i think that's all from me.